Monday, May 30, 2005

Something completely different

Sice se snazim venovat tenhle blog studiu ve Finsku a prinalezejicim vecem, ale nejen zemi lesu a vod ziv je clovek, takze prikladam tri citaty z dnesniho dne.

Prvni se mi prihodil rano, dostal jsem jej na mobil od meho velmi dobreho pritele: "Hura, hura hura :) 55% francouzu zamitlo evropskou ustavu :)" Vecer to pak doprovodil: "Zdravim :) tedy musim rict, ze cely dnesek prozivam v eu(ro)forii :) zlati zabozrouti :)" No, sice jsem tak uzasny den nemel, ale naladu mi to zvedlo taktez, to jo.

Druhy citat jsem zaslechl pri ceste na Hlavni nadrazi proslulym Sherwoodem. Vedle obejdu na lavickach tam jsou ted v posledni dobe i chlapici v kosilich a kravatach, kteri odchytavaji lidi pro T-Mobile ci co (to pak uvazuji, co je horsi). A vedle jednoho z nich sedel takovy zvlastni typek a mudroval: "...veci nemusej' mit smysl, kdyz muzou byt pekny..."

A ten treti jsem zaslech na zacatku Melantrichovy ulice, kde policista vyplnoval jakysi papir s jednim zebrakem. Prislo mi ho trosku lito, toho zebraka, i kdyz vypadal docela jurne. Del k policitovi: "...nejak zit musim..." - bylo mi ho lito jeste vice - "..ale jit do prace nechci, to rikam na rovinu..."

> SUMMA SUMMARUM < Pry vsechno souvisi vsechno se vsim. Tak si to preberte :-).

1 Comments:

Blogger Vilda said...

tak ta posledni historka me hodne pobavila :-)... a navíc velmi přesně zachycuje to, jak každý vidíme stejné věci zcela jinak přes brýle svých zkušeností, zážitků a genů.

9:33 PM  

Post a Comment

<< Home