Saturday, September 10, 2005

Den prvaku na HSE

[den 13, ctvrtek 8.zari]

Dnesek se mel tocit kolem akce pro prvaky - cehoz jsme se meli ucastnit i my, vymenni studenti. Prváci u katedrályMoje ucast byla poznamenana tim, ze jsem zaspal a probuzeni v deset s uvodni snidani v devet opravdu dohromady nejde. Tak jsem aspon nekdy kolem dvanacte dobehl ke katedrale a predal kopii sveho pasu (ani jsem se nezeptal, k cemu ho potrebuji, asi zacinam ziskavat finskou duveru).
A pak jsem je opustil a vydal se na setkani s Marii, moji byvalou pritelkyni. Stale je o cem hovorit, to je vzdy prijemne zjisteni. Timto setkanim jsem prisel/"prisel" o celodenni courani Helsinkami, ruzne hry, celodenni chozeni v odpadkovem pytli a vecernickovske cepici a konecne i vytecnou hru, totiz o rybi ragby (pravidla asi zhruba stejna, akorat misto sisky mate mrtvou velkou rybu).
Pred odchodem ze skoly jsem udelal jeste par fotek nasi slavne budovy. Viz dalsi prispevek.
Vecer jsem dorazil az na party v dosti velkem klubu kousek od skoly, ktery ma nastesti tri casti, takze od desiveho disca se da utect ke kvalitnimu rocku (a je mozne si dat zahrat treba Money Talks od AC DC). A u nej pak s Mikkou diskutovat o tom, ze sestavuje tym na soutez v reseni pripadovych studii a ze to teda opravdu, ale opravdu hodla vyhrat. A ze me bere do tymu. Domu jsem dorazil asi ve dve.
Preci jen k dnesnimu dni pridavam jeste jednu drobnost: prave probiha sbirka na finske veterany, takze mesto je plne vojaku (na vojne) z kasickami. A lidi jim davaji. I nekteri z cizozemcu.
A zaverecny postreh. Uz jsem prisel na to, co je v Helsinkach tak moc odlisne od Prahy a co mi furt vrtalo hlavou. Nemaji tu billboardy. Sice maji vice neonu, ale to je proti vsuderozlezlym plakatum naprosta zanedbatelnost. Helsinkam to slusi.

Ale i tady si dokazou mesto pekne vyzdobit. Fotka zvlaste pro Martina.

> SUMMA SUMMARUM < Rikam si, jestli ta sbirka na veterany a absence billboardu nema neco spolecneho v pozadi. Treba rozum.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ta fotka je siiiilenaaaa. a jeste takova presila dablovych symbolu...
Pridam postreh z Londyna: jedine dve vlajky EU, co jsem videl, byly na jednom hotelu a na zastoupeni rady evropy kousek za Strandem. I to o necem svedci :-)

5:02 PM  
Blogger Czech NR said...

Ja vedel, ze se Ti to bude libit :-).

5:47 PM  

Post a Comment

<< Home