Saturday, September 10, 2005

Ktera satna je ta spravna?

[den 12, streda 7.zari]

Do skoly jsem dorazil jen tak tak pred pul dvanactou, abych jeste stihnul Tiinu, nasi CEMS koordinatorku, a prevzal od ni velmi dobrou knihu o Finsku (obcas vas z ni budu oblazovat moudry) a taky rocenku CEMSu, kde jsou krom jineho kontakty na vsechny studenty CEMSu v tomto roce. Mladi kvet.
Posleze jsem travil asi dve hodiny dopracovavanim, rekneme, metodiky rizeni znalosti pro sekce ESN - pominu-li, ze jsem to mel udelat asi pred dvema mesici, tak to byla neobycejne prijemna prace. Takovy pocit se totiz obvykle dostavuje, kdyz clovek dela neco:
  • cemu rozumi (nebo si to aspon mysli a nikdo mu diskretnim pokaslavanim nenaznacuje opak)
  • co ho bavi (jaksi samo od sebe)
  • a mysli si o tom, ze je to prospesne (ano, mnoha lidem by to mohlo ulehcit praci a mohlo by to taky zajistit, ze prace desitek lidi nebude ztracena a nevyvane s prvni vymenou lidi).
Dnes jsem mel druhou hodinu financnich trhu, opet vytecne, brzo dodam i par citatu, jen co od Gabora vystouram zapujceny sesit.
Vecer jsem stravil docela prijemne, k cemuz mi pomohla jednak plechovka Kozla (ktera je dokonce levnejsi nez nektera finska, to, piva), chat s mou drahou polovickou po messengeru a taky sauna. O te trosku obsirneji.
Saunu ted mame pres "ulici" (vlastne se jen prebehne cesta mezi dvema panelaky), je u ni i bazen. Sve entree jsem si spestril tim, ze jsem vlezl do damske satny, kde bohuzel/nastesti byla jen jedna oblecena Finka, ktera mi klidne vysvetlila, ze to mam vzit z druhe strany. Samotne saunovani pak bylo zpestreno pristupem finskeho saunujiciho, ktery tak dlouho poleval kameny vodou, az sam utekl. Ja tam vydrzel zhruba o tricet sekund dele. A tim ten muj den vlastne skoncil. Nebyl spatny.

> SUMMA SUMMARUM < Reklo by se vsedni jednoduchy den, na jehoz konci se dostavi pocit z novych poznatku a z dobre udelane prace.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home