Tuesday, September 27, 2005

Sny a realita

[den 24, utery 20.zari]

Ewa posloucha, chudak Henna jeste nevi, ze ji za chvili premluvej na viceprezidentovani, Stefen jako obvykle zadumcivy a Minna se smeje, kdo vi cemuVecerni predsevzeti se pravidelne stretavaji s ranni, pochrichu krutou, realitou. Umysl jit na principy marketingu se rozplynul ve svetle prosteho zaspani. Nakonec jsem na tom mozna i "vydelal", protoze hodina pry stala za prd, jakkoli ucitel ma docela slusnou povest a na oficialnich dokumentech je vyfocen se psem.
Do skoly jsem ale stejne musel: poobedvat, zaplatit za vylet do Stockholmu (pocet mist je omezen, takze jsem chvatnul - diky marketingove absenci jsem byl prvni v rade!) a taky dorazit na financni instituce. Dnes tam byl chlapik z jedne finske banky. V zasade z toho vyplynulo, ze finsky stat vlastni kde co. Taky zajimave.
Jeste pred financema se mi podarilo docela napsat dost veci sem, na moji milovanou auroru. Drobna analyza dat prispevku ukaze, ze to byl na delsi dobu posledni vetsi autorske vzepeti. Ale nebojte se, zadny den nevynecham. Ke kazdemu dni si pisu poznamky, jen to holt trosku trva, nez se podari sny uvest v realitu, no.
Po poradku zleva: Eva, Mikko - boss naseho tymu, Jonas a Anna-Marie, prezidentka CEMS ClubuVecer jsme meli setkani zdejsiho CEMS Club - volilo se nove vedeni a ja veden svym neomylnym instinktem vrhat se do kazde spatnosti jsem se musel drzet, abych taky na neco nekandidoval. Nakonec volba padla na jine, jak ostatne dosvedcuje i obrazek. Pozitivnimi body setkani bylo obcerstveni (stale ziram, co vse studentska unie plati - zajimalo by me, jestli je to obecny rys zdejsich unii, nebo jestli je to tim, ze KY je tak bohata), zvoleni vedeni (cili ja v tom nelitam) a dohoda na dalsich krocich typu sehnat firmy na skills seminar a pristi setkani v nejake saune.
Jeste v ramci CEMS setkani jsem pohovoril s Mikkou ohledne naseho tymu na Case Competition. Vypada to na slozeni dva Finove, jeden Polak/Litevec a moje malickost. Budu informovat.

> SUMMA SUMMARUM < Rikam si, jestli se nekdy zbavim nutkani vrhat se do tech ci onech cinnosti a funkci. Nemyslim, zeby se zrovna tohle melo s vekem lepsit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home