Wednesday, September 21, 2005

Vylet skoro neplanovany

[den 21, patek, 16.zari]

Mikrobus na snimku zajišťuje dopravu seniorů, aspoň tak se mi to prozatím zdá.Bolest v uchu trosku zesilila, takze jsem dosel k nazoru, ze otestovani zdejsiho zdravotniho systemu by nemuselo byt na skodu. Nasel jsem si na webu studentske unie, opsal adresu a vyrazil. Po vystoupeni z autobusu jsem ovsem zjistil, ze ve spechu zpusobenem pomalym vstavanim a naslednim dohanenim zpozdeni jsem doma nechal mapu. Aha. Nastesti jsem se doma kouknul na mapu na netu, takze jsem to asi po dvaceti minutach nasel.
U doktora je treba se telefonicky objednat - protoze jsem ale na strankach za Boha nemohl naleznout cislo, tak jsem vyrazil "na blind". Vysledek: muzu byt vysetren az odpoledne, a to jen sestrou. Aspon ze tak, vsak neumiram.
Kousek Finky. Kus zastávky.Poznamka: sestra se divila, ze jsem to cislo na strankach nenasel. A ze mi to ukaze: kdyz proklikavala asi 5 odkaz ve finstine, prestal jsem to sledovat. Nakonec to nenasla a dala mi informacni letak.
Odesel jsem tedy do skoly, kde jsem krome obeda ztrestal i dalsi praci pro ESN. Probiram se hromadou souboru, ktere se na nasem virtualnim disku nashromazdili asi za poslednich 7 let. Je to casto dosti chmurne cteni, protoze problemy a jejich reseni jsou stale ty same. Tak napriklad vize, ktere si zadavaly jednotlive Boardy v prubehu casu jsou porad skoro stejne. Snad se nam s tim podari neco udelat. Souvisi to mimojine dost s rizenim znalosti, ale s tim tady ted nechci otravovat.
Odpoledni vysetreni u sestry probehlo dobre: anglicky jsme se domluvili, byla neobycejne mila a navic mi rekla, ze to nic neni, jen abych se v tom uchu nijak nestoural. Takze zadna polizanice z toho nebude; mam ted jen o cem premyslet, jestli jsem hypochondr nebo primerene opatrny. Kdo vi.
Zpatecni cestu domu jsem si spestril tim, ze jsem nasedl do autobusu, ktery, ponekud, nebyl uplne tim spravnym. Vlastne jsem to i tak trochu cekal: podle cisla jsem vedel, ze jede k nam na sever, jen jsem si nebyl jist, jestli jede primo k nam. Tak jsem se aspon podival kousek od nas a vratil se pak ctyricettrojkou domu. Proc ne. Z konecne 42 jsou fotografie, ktere oblazuji tento prispevek. Takove normalni skoropredmesti.
Vecer jsem nic zvlastniho nepodnikal, nejak jsem na to nemel silu ani naladu.

> SUMMA SUMMARUM < Doufam, ze pristi usednuti do nespravneho autobusu prinese vice dobrodruzstvi. I kdyz si sam nejsem moc jist, jak moc toho dobrodruzstvi ma byt.

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

to je dost ambivalentni :)
jisteze mas ocekavat dobrodruzstvi, mozna jeste pridam: a nebyt tak blahovy, abys cekal, az za Tebou prijde

11:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

ti povim ze podobnych dobrodruzstvi uz jsem uzil dostatek i doma v Praze, staci kdyz se zmeni jizdni rady :)

1:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nech mě hádat: hodláš si konečně obarvit vlasy na zeleno! :) Že jo? .)

3:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

fajn, ja mam doma cernou barvu, tak jeste bilou a budem mit estonskou vlajku. S vyrobou japonske uz sve zkusenosti mame, ze ;-)

7:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ty sis při výrobě ja=ponské vlajky obarvil HLAVU? :-()

8:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

nehul to tolik :)

10:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

pánové, pánové, takový "slušní"

10:59 AM  
Blogger Czech NR said...

Takhle mi kazit uroven blogu....

2:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

kde nic není, ani smrt nebere...

3:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

kurinoha: congratulations :) v utery bude oslava narozek v Era Cafe, tak to muzem spichnout v jednom. Jinak jsem k dispozici od pondelniho vecera do nedele.

11:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

ooooops, no potěš, takže česká justice je v hajzlu definitivně... :) super! zachlastáme, volil bych to úterý, co ty na to? Hlavně se dneska moc nevožer, nikde se netoulej a koukej bejt včs doma! .)

12:23 PM  
Blogger Czech NR said...

No ja tedy taky dekuju, tohle je asi jeden z poslednich dokoncenych magistru v ramci GJK A. I kdyz slecna Kuberova...
Jak ctu tady ty diskuse, napada me, ze ta cenzura na Internetu...
No nic, asi bych mel zase necim prispet, aby vas presly roupy.

4:14 PM  

Post a Comment

<< Home