Friday, October 28, 2005

Co s 200 mil USD?

[den 55, patek 21.rijna 2005]

Obedval jsem s Visou. Ani zlatou ani platinovou, ale s Finem, se kterym jsem byl sparovan za ucelem anglickeho konverzovani (pro znalce: tandem system). Zajimavy typek, rekl bych typicky Fin, aspon tak, jak si ho prumerny Cech asi predstavuje: blondaty a tichy. A taky 31-lety, uz vystudoval techniku (neni mi zcela zrejme, co presne tam studoval). Vylezlo z nej, ze nekdy v breznu pojede jeste se skupinou studentu do Cech, maji to jako studijni projekt. Mozna mu budu nejak napomocen.
Meli jsem dnes mit s Edgarem a Mikkou sraz, chteli jsem zkusit jeste jednu soutez. Ale nakonec z toho sesli, my s Edgarem mame v danem terminu zkousku z financial instutions and capital markets. A krom toho Mikko zjistil, ze jsme byli nejakym trisetneco prihlasenym tymem. Berou dvanact... Ale zadani pro predvyber bylo rozhodne zajimave: mate k dispozici 200 mil USD a mate je investovat do fondu, ktery bude investovat do aerolinek. A ma to byt dlouhodoba investice. Tak jsem si pak v McKinsey Quarterly cetl o soucasnem letectvi....no, vyzadovalo by to skutecne hodne kreativity, ale jako napad na roztrideni nadrzencu z celeho sveto to rozhodne nebylo spatne.
Vecer jsem uzavrel tyden na oslave narozenin Litevce Julia, o povaze te akce nepochybne dosti napovedely fotografie... K tomu asi jen tolik, ze se to konalo na jine koleji, i kdyz on je to zrejme docela normalni dum, kazdopadne vypada velmi moderne, neco jako moje prvni bydliste na Vuosaari. Fotky interieru bohuzel nemam, v ramci pohnute chvile jsem se k tomu nedostal.
Na akci jsem se obcerstvoval docela dobrym 8,5 procentnim pivem Karhu, ochutnal jsem trochu jahodoveho likeru (des), taky gin s jakousi citronovou limo... O dusledcich viz zitrejsi prispevek, zvlaste pak popis rannich stavu....

> SUMMA SUMMARUM < Kdyz uz clovek nemuze nasavat mezinarodniho ducha na soutezi v Nemecku, tak si to holt musi doplnit vecer na litevske oslave, no. Stejne si ale rikam, kam bychom tech 200 milionu soupli. A to myslim skutecne vazne, protoze stale (aspon do jiste miry) plati, ze nejsou spatna ci dobra odvetvi, ale jen spatne ci dobre firmy.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home