Tuesday, October 18, 2005

Co si vzit s sebou

Rozumi se na semestr do Finska.
Podvlikacky, kapesniky, trocha "vnitrniho maziva" a odhodlaneho ducha.
A jake ctivo? Samozrejme, ze s ohledem na vahove limity leteckych spolecnosti padaji vsemozne bichle (nebo s tvrdym y?).
Takze nakonec jsem si vzal (vedle ucebnice finstiny, uz delsi dobu jsem u treti lekce): Senecu (O klidu dusevnim) a Ivana M.Havla (Otevrene oci a zvednute oboci). A Novy zakon. A chtel jsem si vzit jeste knihu eseju ceskeho basnika a esejisty, ktereho mam tuze rad. Tezko hledat obtiznejsi a zaroven krasnejsi jazyk. Vcera jsem si chtel jeste trosku rozcvicit jazyk, takze jsem hledal. A nasel. Namatkou: "Metody, dle nichž duše šíří svou vládu v hmotném a nehmotném, jsou individuelní; na nich spočívá osamění osobnosti a přátelství duší."

> SUMMA SUMMARUM < Libi? Chtel bych byt matematik, ale hlavu na to nemam. Takze si aspon ctu neco, co zni stejne abstraktne a krasne zaroven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home