Saturday, October 22, 2005

Hero of the day: Gabor

[den 49, sobota 15.listopadu 2005]

Dnes jsem si dal, poctvrte, Suomenlinnu. Tentokrate s Matou a Tomasem (uz jsem o nich psal, jsou to lidi z Buddy Systemu, kteri zde na tyden prebyvaji). Pocasi nam prilis nepralo, sice neprselo, ale vichrno bylo az hanba. Chtelo to vzit si s sebou moirove triko. Priste...
Okno v katedrale / Window in the CathedralS Matou a Tomasem jsme probrali i to, jak na ne pusobi zdejsi luteranske kostely. Ja si na ne zvykam a musim rici, ze se mi libi cim dal tim vice. Aby bylo jasno, o cem hovorim: o prostote interieru. V porovnani s (nejen) prazskym barokem, je to zcela jiny svet. Mate se ty zdejsi kostely moc nelibily... Vsak ona by si zvykla :-). Navic proste interiery se foti jednoduseji a treba v katedrale vzdy najdu neco noveho, co se da vyfotit, cehoz dukaz nasleduje.
Po vylete jsme se rozloucili, bylo to prijemne setkani, zase si moc pobrebentit a tak.
Potvrdilo se me vcerejsi vecerni podezreni, ze Gabor na setkani sveho Case Competition tymu nedorazi. Nedosti na tom, s postupem casu se vynoruji dalsi a dalsi detaily jeho strasliveho radeni. Tak jen to, co je uz znamo:

  • silene se zliskal (zbytek je uz jen vice mene nutnym pokracovanim) na sitsi party (tam jsem nesel kvuli nasemu tymovemu treninku)
  • pak se obnazoval, zatim nevim, jestli odlozil pouze kalhoty, nebo i neco vice (...)
  • pobihal tam pry tak mohutne, ze nekde zapomnel kalhoty, takze pak byl nucen se vracet jen ve spodarech, to zrejme taxikem (rikam si, byt taxikarem, vzal bych cloveka jen ve slipech?)
  • nekde po ceste sebou svihnul, takze ma u oka takovou mensi modrinku

No, drbu nehorazne, ale cela ta historka mi prijde dostatecne zajimava na to, abych ji zde zverejnil.

Suomenlinna

Vecer se konala na osmem patre v nasem chode mensi oslavicka. Bylo to prijemne, popil jsem s mirou, ziskal nejnovejsi drby o Gaborovi a jinych, proste relax. Steffen mi jeste racil rici, ze jsem prisel o hodne, kdyz jsem utekl z Beer Rally. Zkratka nekteri to sem prijeli propit, jini spise ne.

> SUMMA SUMMARUM < Dalo by se rici, a uz jste si toho asi vsimli, ze zdejsi architektura patri k tomu nejlepsimu, co zde zazivam a prozivam. A kostely v tom dosti vedou.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nemas nahodou blbe datum??

11:01 PM  
Blogger Czech NR said...

Jojo, mam. Ale uz ho tam tak necham, nebudu zavadet dodatecne opravy (no, uz jsem to taky parkrat udelal :-)). Tesi me, ze ctes tak pozorne :-).

9:59 AM  

Post a Comment

<< Home