Thursday, October 27, 2005

MBA studenti

[den 53, streda 19.rijna 2005]

Dnes mam pres den volno, hlavnim magnetem je jit se podivat na finale Case Competition. Nakonec do nej postoupil tym finskych studentu magisterskeho stupne a tym MBA studentu (o jejich narodnosti si nedovolim usuzovat, ale dva vypadali dost indicky).
Vítězná prezentace / The winning presentationNutno rici, ze jejich case byl docela slozity, nevideli jsme zadani, ale z prezentaci obou tymu se toho dalo dost vyvodit: nemecka televizni spolecnost, jejiz jeden kanal uz nekolik let prodelava. Otazkou co s nim. MBA studenti navrhli vyuzit ho pro reality show, sami i meli nejake navrhy, jak do takovych poradu zatahnout sponzory. Finsky tym spise navrhoval pocitacove hry, ktere by se hraly pres televizi, presny princip jsem uz zapomnel. Mne osobne se vice libil MBA tym. Sice nemel prezentaci tak prehlednou, ale mel mnohem vice napadu a hlavne to bylo cele docela proveditelne. Zatimco napad finskeho tymu byl mnohem odvaznejsi, ale taky riskantnejsi - o to riskantnejsi, ze firme dost solidne dochazely penize. Taky navrhovali dost propousteni, coz by v Nemecku asi moc uspechu neprineslo.
Takze jsem mel jednoznacneho favorita, ostatni, kteri prezentace taky sledovali, to videli dost podobne. A taky ze jo: vyhrali to MBA studenti, byli skutecne dobri (kdyz uz studujou to MBA, ze :-)).

Vitezny tym (a obcerstveni :-)) / The winning team (and the refreshment :-))

Vyhlaseni vitezu jsme vyuzili jeste k jednomu drancovani bufetu, jakkoli vcera jsme se najedli vice (po tom vykonu jsem byl vyhladovelejsi, tentokrat jsem spise ochutnaval). Tak nevim, jestli mam psat o takovych prizemnich vecech, abych treba ve vasich ocich nejak neklesl :-).
Vecer jsem byl po delsi dobe ve zdejsi saune. Naposledy jsem se saunoval na lodi ze Stokholmu, pak jsem si dal prestavku, protoze lizt do sauny s rymou jak tram se mi moc nechtelo. Nejen, ze jsem si uzil noveho oblozeni sauny z krasneho svetleho dreva, ale taky jsem si dobre zaplaval. Proste krasa.

> SUMMA SUMMARUM < MBA studium. No, laka...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kdyz jsme posledne tak probirali ten cit pro jazyk ...jsi si jist, ze sloveso "usuzovat" lze pojit se tretim padem? To neni rypava pripomninka, to je otazka... Mne se to totiz vubec nelibi.:-)

10:57 PM  
Blogger Czech NR said...

To bych skutecne nerekl, ze to lze pojit se tretim padem. Ale v clanku byl pouzit pad sesty: "o jejich narodnosti si nedovolim usuzovat, ale dva vypadali dost indicky". Jinymi slovy: nezda se mi, ze bych nekde udelal chybu :-) (uz vim, o cem byla ta diskuse o egu)

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Usuzovat O něčem znamená totéž co soudit o tom cosi, zatímco usuzovat ve smyslu výběru se řekne usuzovat NA něco, když už jsme u toho .)

1:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

..tak nejak jsem to taky myslela :-)
Pad to byl samozrejme sesty, za tuto neodpustitelnou chybu se hluboce omlouvam. Jde mi o celou tu vazbu ... mne Vojtechu asi nepresvedcis, ze neni divna.:-)
Kazdopadne, ja bych pro jistotu pouzila sloveso "hadat" :-))

6:47 PM  
Blogger Czech NR said...

No, tak by asi nezbyvalo, nez se poptat v jazykove poradne. Ja se tam tuhle poptaval, jak je to s carkou v osloveni ("ahoj, baliku"). Pro zajimavost: carka byt muze i nemusi.

12:05 AM  

Post a Comment

<< Home