Saturday, October 22, 2005

Zachvat smichu

[den 48, patek 14.rijna 2005]

Po delsi dobe jsem dorazil na finstinu - ne ze bych na to predtim tak bodal, ale proste jsem mel jine predmety, ktere byly preci jen trosku dulezite.
Vecer jsme meli trenink na Case Competition. Vybrali jsme si pripadovou studii jisteho americkeho pivovaru, ktery zaroven provozuje hospody, v nichz se i vari pivo. V posledni dobe se dostaval do docela slusnych problemu, protoze ze vsech jeho hospod vydelavala jen jedna nebo dve. Vymysleli jsme, ze by se mely minipivovary v hospodach zrusit a varit pivo jen v centralnim pivovaru.
Trvalo nam to od pul sedme do pul jedenacte. Holt patek vecer :-).
Zpatky jsme se vraceli autem s Niilem, ktery bydli kousek od Idy, takze jsme aspon s Edgarem byli usetreni trmaceni se buse.
Jak jsme tak kraceli po schodech kolem bytu, kde bydli Gabor, vsimli jsme si vzkazu nabodnuteho na klice. Cosi ve smyslu: "Ahoj, Gabore, zitra mame v devet rano sraz naseho tymu na Case Competition, my vyrazime z Idy v osm neco, tak muzes jet s nami. Eva a Ewa." Kdyz jsem to cetl, propadl jsem zachvatu smichu, ktereho jsem se dost tezko zbavoval. Predstavoval jsem si, jak Gabor nekdy nad ranem prijde domu, ve stavu rekneme pohnutem. Kdovi jestli bude schopen si vubec neco precist. Pokud toho bude schopen, tak asi tezko bude schopen vstat.
Dny budouci mi dali za pravdu.

> SUMMA SUMMARUM < Jo, neni nad to si dobre vybrat cleny tymu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home