Saturday, November 12, 2005

Druhe zaspani

[den 67, streda 2.listopadu 2005]

Vchod na kolej / Entrance to the dormitoryPodarilo se mi uz podruhe zaspat na International Design Business Management (IDBM) - ale aspon o neco mene nez minule, takze jsem se i zapsal na prezencni listinu (maximalne dve absence, jinak je treba psat esej). Prednaska opet zajimava, tentokrate hodne o Apple, iPodu a jeho obchodech a portfoliu vyrobku. Je pravda, ze prednasejici je Applem evidentne unesen, cili kriticke reflexe jsme se nedockali, ale stejne to bylo zajimave.
Odpoledne jsem se venoval velmi prozaicke a uzitecne cinnosti: daval jsem si do diare vsechny mozne ukoly, ktere me zde jeste cekaji. Inu, malo jich neni, nutno rici, ze hlavne Mergers & Acquisition mi budou procesory zatezovat skutecne nemalo. Ale smysluplne, coz je asi to hlavni oc bezi pri posuzovani zateze, kterou clovek musi snest.
Vecer jsem se opet nahrival a protahoval v bazenu v nasi saune. K tomu jen takova zajimavost: nakonec jsme se tam sesli ve slozeni Finove, Rus, jeden sikmooka a jeden cernoch a jeden Cech. Pestra spolecnost, jen kdyby to jeste i nejaka dama chtela zpestrit :-).
Pote jsem si konecne zprovoznil Skype, takze pokud byste treba nekdo mel zajem o pokec, ozvete se.
Predevcirem jsem psal o jednom z ukolu na IDBM, totiz sepisovat si ruzne designerske nesmysly. Zde je vysledek meho dosavadniho snazeni, pokud si vzpomenete na neco ze sve vlastni zkusenosti, sem s tim.

> SUMMA SUMMARUM < Je to naprosto samozrejme, ale presto to stoji za zopakovani, protoze implikace pro prakticky zivot nejsou zanedbatelne: smysluplna zatez se snasi podstatne lepe nez zatez nesmyslna. Priklady necht si kazdy najde sam.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

toz co na ten apple item iPod rikas, po kvalifikovane prednasce ?

6:52 PM  
Blogger Czech NR said...

No, v zadade nic moc nerikam, protoze ho sam neuzivam, jen tusim, ze je to naramna vec :-). Dalo by se to take rici i tak, ze ona prednaska tak superslavna nebyla, protoze na jednu stranu toho o Applu bylo receno hodne, o jeho obchodech atd., ale o pricinach toho, ze je to takove zadane zbozi jsme se toho moc nedozvedeli. Zajimalo by me, kde berou inspiraci k takovym vyrobkum, proc skutecne lidi iPod atd. kupuji (jaky je vliv kvality, jaky je vliv znacky) a jak presne sve vyrobky vyvijeji.

10:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

tak ja osobne jsem nadsen jeho ergonomii, z estetickeho hlediska se mi libi jak design samotneho ipodu, tak to, v jakem baleni je, ze ma ve stejnem stylu provedena i sluchatka ci nabijecku. Z hlediska technologie ocenuju kvalitu prehravani (konkurence srovnatelna), dobrou vydrz akumulatoru a chytre napady (napriklad nabijecka je univerzalni pro vsechny druhy zasuvek, jedine, co se meni, je mala cast s vyklopnym "konektorem".)
Co se tyce vyznamu znacky, jako zakaznik vim, ze apple celkem dost dba na kvalitu, prijemnost a spolehlivost svych veci: rozhodne mam v apple vetsi duveru, nez treba v sony, hp nebo ruzny acery...

12:06 PM  

Post a Comment

<< Home