Saturday, December 24, 2005

ctvrtek 1.prosince 2005

[den 97, ctvrtek 1.prosince 2005]

Dnes jsem povetsinou sedel doma a resil ruzne resty na design, bylo treba dopsat neco o design foru a tak. A odpoledne jsem usoudil, ze venku je tak krasne, ze si to vyzaduje prochazku - po okoli. A vyplatilo se, byl jsem okouzlen krasou zdejsiho okoli, ktere jsem doposavad vnimal najme pres okno autobusu. Posudte sami.


Koleje / The dorms

Staveniste / Construction site

Kostel / Church

Valkea Talo


> SUMMA SUMMARUM < To je tezky. Bez krajiny Vysociny dlouhodobe zit nemuzu. Ostatne, mam tam uz vyhlidnute jedno misto, odkud budu jednou koukat na vecnost ;-). Ale na druhou stranu se mi bude tezko zit i bez toho prosteho faktu, ze docela obycejne sidliste muze skryvat neobycejne krasna mista a pohledy. Ale clovek asi nemuze mit vse...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

a jako s vacsim rozlisenim by tie fotky nesli?

2:06 PM  

Post a Comment

<< Home