Saturday, December 24, 2005

Nebe a dudy

[den 96, 30.listopadu 2005]

Zda se, ze design je pro me nejakym zpusobem zaklet - opet jsem zaspal (pro racionalisty a materialisty: je to na me prilis brzo rano). Zaspani me mrzelo o to vice, ze jsem pry prisel o nejlepsi prednasku, postarsi designer pry rozebiral ruzne vyrobky, ukazoval nuzky na drevo Fiskars (po nich ve tride zustaly kusy vetvicek). Druha cast prednasky, kterou jsem stihnul, nebyla spatna, vykladal tam chlapik z firmy Linja Design o tom, jak se podnika v designu. K zapamatovani: poradny trh pro designerske trhy se teprve rodi, konsolidace predevsim v Evrope jeste neprobehla. Jinymi slovy, prilezitostem se meze nekladou!


Prednaska na designu / Design lecture

Odpoledne posledni prednaska na east-west - prezentace ostatnich a jakesi uzavreni kurzu. No, proc to neric', tohle byl asi nejslabsi clanek zdejsi vyuky. Stejne mi furt neni uplne jasne, proc ten kurz byl takovy, jaky byl. Jako nejpravdepodobnejsi vysvetleni se mi jevi skutecnost, ze holt ekonomove se snazili hovorit o Spaní na/sleeping at east westbusinessu. A neslo to. Do zpetne vazby jsem pak svuj kriticky nazor dosti jasne napsal, takze doufam, ze aspon pristi generace budou usetreny toho nejhorsiho utrpeni. Spaní na/sleeping at east west: Jessica
Vecer jsem mel setkani s Kati, Giuseppem a Marcem - ten posledni to je Ital, se kterym jsem na AGM v Gdansku jel taxikem, svet je malej. Ted je tady na jakesi dovolene ci cem. Tak jsme tak pokecavali, drbali, jak se Davide a Nicola stali italskymi NRy a tak vubec. Vubec je vzdy zajimave nahlednout pod povrch veci (coz je prave to, co se east westu moc nedarilo :-)).

East west :-)

A na zaver jsem se jeste domluvil s Kati, ze se pojedu mrknout do jeji drevene kancelare (vice anglicky a jeste vice taktez anglicky).

> SUMMA SUMMARUM < Puvodne jsem ani na to setkani nechtel jit. Ale vyplatilo se to, on ten teoreticky pristup (viz east west) neni vzdy nejlepsi cestou k poznavani sveta :-).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home