Thursday, December 08, 2005

Odpoledne v poklusu

[den 89, streda 23.listopadu 2005]

Pri obede s Visou jsme diskutovali o zalezitosti najme popularni, tj. o rovnych prilezitostech muzu a zen a podobnych zajimavostech. Tohle tema me napadlo, kdyz jsem sledoval slozeni studentu fuzi a akvizic: tipoval bych to tak na 80% kluku. Pokud si uvedomite, ze fuze a akvizice veru nepatri k hure placenym oblastem, tak tady neco minimalne potencialne nehraje. Ponekud navnaden skandinavskym pristupem k temto vecem jsem se Visy optal, jestli tohle nekdo na HSE spatruje jako problem, nicmene kloudne odpovedi jsem se nedockal. Skoncili jsme u Gaussovych krivek sledujicich inteligenci muzu a zen. Naramne jsme si lebedili, ale vysledku jsme nedosli.. Tak to holt konci, kdyz se sejdou dva blazni libujici si v abstraktnich uvahach. Traveni jsme kvuli tomu horsi nemeli :-).
Po obede jsem byl donucen podstoupit dalsi prehlidku ztracneho casu na hodinu east - west cooperation, kde se cosi probiralo o podnikani v Rusku. Prislo mi, ze to bylo dost podobne tomu, co se v mensi mire delo v CR, jen si to clovek musi trosku prizpusobit kulturnim realiim. Co nadelame. Prednasejici jeste zminila v jedne vete Cechy a Cecensko, ale nedaval jsem pozor, takze nevim, oc slo.
Aby east - westu nebylo malo, absolvoval jsem jeste setkani s tymem na skupinovou praci: mame pojednat o spolupraci mezi Narvou (Estonsko) a Ivangorodem (Rusko). Je to naproste zoufalstvi, protoze v anglictine o tom existuji asi tri clanky, stranky Ivangorodu jsou jen v rustine. Takze asi budeme muset velmi silne varit z vody. Jesteze to ma byt jen na pet stran. Ale ztrata casu naprosta.
A na zaver dne utikam jeste na setkani tymu na fuze a akvizice, kam jsem nakonec prisel mirne zpozdene, takze jsem jen vyfasoval ukol: vymyslet strukturu prodeje jiste francouzske spolecnosti. Buh vi, co s tim udelam, o tom nic nevim, jde o to, co a jak dostanou soucasni majitele firmy, kteri ji prodavaji. Uvidime. Kazdopadne prinos tech dvou tymovych ukolu pro mou, rekneme, vzdelanost je diametralne rozdilny.

> SUMMA SUMMARUM < Tak si rikam, jake by to bylo, kdybych vsechny me predmety byly skutecne vytecne. Jenze to bych se asi musel pohybovat jen v jedne casti Gaussovy krivky. A to neni jen tak. Cira abstrakce...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home