Sunday, February 19, 2006

Fuze a akvizice, final match

[den 116, pondeli 19.prosince 2005]

Rano jsem povstal s tim, ze je treba se mentalne pripravit na telefonicky pohovor s Nemcama - tema, co by mohli byt te lasky, ze bych u nich mohl mit pulrocni staz v druhe pulce roku 2006. S jednim jsem uz hovoril ve Varsave, ted se k tomu pripojil jeste jeden (jeho sef, zrejme) a jeste stazista, taky CEMSak. Pohovor byl pohodovy, trval asi 20 minut. Skoncil tim, ze jsme si predbezne placli s jednou drobnou podminkou - nekdy na prelomu ledna a unora mi zavolaji a pokecame nemecky. Abychom stale nebyli jen u te anglictiny. No potes...
Po pohovoru start do skoly, odpoledne me cekala pisemka z fuzi a akvizic. Tu psala i Erika, ktere se zablesklo v oku, jen jak me uvidela: studovala pred rokem v Praze a zridila si u CS ucet. A ted ji prisel dopis oblepeny vsim moznym, ze ma na uctu asi 100 korun dluhu, protoze ho neuzavrela. Vysvetlovala mi, ze je v tom docela nevinne, protoze se skutecne snazila, ale ze banka ji prilis napomocna nebyla. Zajimave na tom bylo, ze jim ani nedala svoji finskou adresu, takze tu museli nejakym zpusobem vydyndat z koleji. Fascinujici, ze cele psani bylo, jaksi pochopitelne, v cestine. Podepsala ho nejaka pani ucetni odnekud z Horni Dolni, predpokladam, ze tam sporici maji svoji nejakou ucetni centralu ci co. Efektivita toho pocinani...ale co si budem povidat, to se uz proste ve velkych organizacich stava, ze.
Poobedval jsem naposledy s Visou, a pak vyrazil na pisemku z f&a. No, bude to asi dost tesne, to prelezeni potrebne hranice. Jesteze mam plny pocet bodu za aktivitu v hodine (jako jediny z celeho kurzu, trocha skromnosti nikdy nezabije). Nevite nahodou, kdo je zodpovedny za regulaci fuzi v USA? Ja moc ne, naflakal jsem tam vsechna ministerstva a komise, ktere me napadly, ale skutecne to nebylo nic jineho nez jen strelba do cernocerne tmy.
Po fuzich pak jeste vyrazil do skolni sauny - musim pripustit, ze jsem v ni za cely pobyt nebyl, nase kolejni mi stacila. Tahle je opravdu velika, nikdo tam nebyl, kamna byla rozpalena na plne..., stacilo je parkrat polit a bylo tam jak v morne. Zkratka kdyz jsem vylezl ven, tak se mi trosku motala hlava.
Ale aspon jsem byl dobre prokrven, takze jsem u vecerniho sprtani east westu neusinal - ono to je stejne maximalne tak 10 myslenek furt dokola. Takze kdyz jsem pak na hodku prebehl ulici na rozluckovou party, tak jsem ani netrpel vycitkami svedomi.
Docela intenzivni den - a baleni a odjezd se jaksi blizi.Jeste musim poznamenat, ze jsem byl prijemne prekvapen, kdyz Paulis vyskocila ve skole z temer rozjeteho vytahu, aby se se mnou rozloucila. Mile.

> SUMMA SUMMARUM < Velke organizace...nic vic.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home