Sunday, February 05, 2006

Saunovani

[den 114, sobota 17.prosince]

Dnes se toho opravdu moc zvlastniho nestalo. Sedel jsem doma u fuzi a akvizic (ano, uznavam, ze psat o tom stale dokola je mirne monotoni, ale uz to brzo prestane), vecer jsem se i trosku dival do prezentaci na east west - priprave na tuhle pisemku se opravdu prilis venovat nehodlam.A odpoledne jsem si dal posledni zdejsi saunu, to mi bude skutecne chybet, i kdyz uz jsem se trosku poohlizel po moznostech v Praze.
Vysledky: Saunaklub ve Finske, sauna na Prazacce, sauna v Holesovicich, sauna na Olsance a sauna na Cernem Moste.

> SUMMA SUMMARUM < Tak kde se sejdem :-)?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

SEJDEME SE NA VLACHOVCE
ale jinak soude podle doprovodnych fotografii bych bral tu, ve ktery je soucasti sauny ta blondynka s trojkama...

10:39 PM  
Blogger Czech NR said...

Dobry vyber :-)

10:05 PM  

Post a Comment

<< Home