Thursday, February 02, 2006

Za co utracet

[den 113, patek 16. prosince]

Vojta & MikaRano jsem mel jet za Kati do Espoo podivat se na jejich drevenou kancelar, ale z toho seslo, nejak jsme se nedomluvili (respektive ja si nemenil dostatecne casto ceskou a finskou simku v mobilu). Ale vse zle je pro neco dobre, takze jsem misto prakticke architektury v Espoo navstivil architekturu, rekneme, teoretickou: vlezl jsem do do obchudku s prislusnou literaturou, ktery kousek od skoly mijim jiz od sveho prijezdu. Ach jo, tady by se dalo z fleku utratit 300 EUR jen za knihy o helsinske a finske architekture. O ostatnim nemluvim. Takze az pojedete kolem a nebudete vedet, cim mi udelat radost... :-).

Promoce / Graduation

Po poflakovani po skole vyrazim do Stockmana, kde pokupuju nejake ty darky (v teto dobe jste je uz dostali, takze muzete posoudit, esli to byl vylet uspesny). Chtel jsem se pak jeste podivat na moderni umeni v Kiasme, ale vystava byla uz zavrena, tak jsem aspon nahledl do jejich obchudku, a to skutecne stalo za to. Zase zajimave drobnosti, nejako typicky finske. Tohle misto jsem objevil i diky tomu, ze jsem odolal Katinu vabeni jit s ni na jednu Eurodinner, holt nemuzu byt vsude. Dal jsem prednost tomuhle a vecernimu obcovani s fuzemi a akvizicemi.

Pohled ze skoly / View from the school

Kiasma

:-)

> SUMMA SUMMARUM < Hledam nejaky zajimavy moment. Treba tenhle: ve Stokmanu (nebo jak se to pise) maji prodavacky na jmenovce i vlajecky, aby bylo jasno, jakymi jazyky hovori. Rekord bylo pet jazyku (finsky, svedsky, anglicky, nemecky a spanelsky, tusim). Nebyli jste se ted nekdy mrknout v Kotve?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home